Cégregisztráció
Változások a regisztráció feltételeiről 2014. július 1-től
Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy a cégkatalógusban való megjelenés 2014. július 01-től fizetőssé válik.
A cégkeresőbe korábban ingyenes regisztrált cégek adatai 2014. június 30-ig elérhetőek bárki számára, azonban a további megjelenés feltétele az éves megjelenési díj megfizetése. A részletekről és a lehetőségekről munkatársaink folyamatosan fogják felkeresni telefonon a regisztrált cégeket június 30-ig.
Azon Ügyfeleink, akik meghosszabbítják regisztrációjukat, továbbra is a korábbi felhasználónevükkel és jelszavukkal tudják használni rendszerünket, és módosítani adataikat bármikor.
A rendszerben maradó Ügyfeleket számos extra és kényelmi szolgáltatásokkal jutalmazzuk meg, melyeket külön díj megfizetése nélkül biztosítjuk számukra.
Ezek a következők:
- honlappal rendelkező Ügyfeleinknek havonta legfeljebb kétszeri tartalommódosítás honlapjukon (admin jogosultság átadása esetén)
- honlapelemzés, SEO tanácsadás, marketing tippek,
- ajánlatkérés közvetlenül a cégtől,
- részletes cégkeresés,
- ügyfélszolgálat,
- domain- és tárhelyregisztrációban ügyintézés,
- új honlap elkészítésére 20%-os kedvezmény,
- ügyfélkapu,
- hirdetés kiemelések (külön díjazással),
- bannerek díjmentes elkészítése,
- valamint nem zavarjuk Ügyfeleinket reklám- és hírlevelekkel,
- az oldalon sehol nincsenek Google reklámok, melyek elvonnák a látogatók figyelmét.
INGYENES REGISZTRÁCIÓ lehetőségét is fenntartjuk az alábbi kategóriákba:
alapítvány-egyesület, egyház, könyvtár, mentőszolgálat-betegszállítás, rendőrség, tűzoltóság, szakszervezet, vízmű, diákotthon, egyetem-főiskola, gimnázium, óvoda, szakképzés, szakközépiskola, kiállítás (állandó), kórház (állami), földhivatal, közigazgatás, önkormányzat, kamara, nevelési tanácsadó, idősek otthona
Cégregisztráció menete
1. lépés: Jelezze regisztráció igényét az alábbi adatok kitöltésével
A regisztráció nem automatikus, az adatok átnézése után felvesszük Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatjuk a további teendőkről.
2. lépés: Visszajelzünk Önnek e-mailben
Az adatok és a regisztrációs kérelme áttekintése után e-mailben írjuk le a fizetéssel kapcsolatos teendőket és az egyéb tudnivalókat, valamint elkészítjük a szerződést, és az e-mailhez mellékelve azt is küldjük. Két példányban kinyomtatva, aláírva, majd visszaszkennelve kérjük visszaküldeni, esetleg postai úton.
3. lépés: Cégregisztráció
Az éves megjelenési díj beérkezése és az aláírt szerződés visszaküldése után létrehozunk Önnek egy felhasználónevet és jelszót, majd regisztráljuk cégét.
A belépési adatokat átadjuk Önnek, mellyel bármikor beléphet rendszerünkbe az Ügyfélkapunk keresztül és módosíthatja adatait.
A szerződés egyik példányát mi is aláírjuk és visszaküldjük Önnek.
A későbbiekben bármikor megváltoztathatja jelszavát a Profiladatok módosítása linken keresztül, vagy hirdetésének adatait is módosíthatja a Cégadataim szerkesztése menüpont alatt.
Sok sikert kívánunk!
Ha kérdése van, írjon nekünk!
info@magyarcegbazis.hu